Het wandelen is een activiteit waarbij op 7 verschillende zaterdagmiddagen, vanaf eind maart tot en met half oktober, georganiseerde wandeltochten in Friesland, Groningen en Drenthe worden gelopen. Onder leiding van vrijwilligers wordt er met ca. 12 deelnemers iedere keer 5 kilometer gewandeld langs prachtige wandelroutes. Het vervoer vindt plaats door middel van personenbusjes die worden bestuurd door vrijwilligers. De deelnemers stappen in Beetsterzwaag op bij 't Trefpunt en worden daar na afloop ook weer afgezet.

Tijdens de wandeltocht wordt er voor gezorgd dat er altijd een mobiele telefoon beschikbaar is om bij eventuele calamiteiten direct te kunnen bellen naar de coördinator of naar een andere hulpdienst zoals de EHBO. Halverwege de wandeling krijgt men een beker frisdrank om de dorst te lessen.

Contributie:
€ 150,00 per seizoen (incl. vervoer)
Leeftijd: vanaf 12 jaar

Coördinator: Anja Dijkstra
  Tel: 06-21977841

De wandeltochten voor 2018:

14 april

Voorjaarswandeltocht Heerenveen