STEUN DE SPORT voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en word lid van de ''Supporters van VDS Dol-Fijn''

VDS Dol-Fijn organiseert al ruim 30 jaar sportactiviteiten voor mensen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking in Drachten en omstreken. Bij de beoefening van de verschillende sporten staat het recreatief bezig zijn voorop wat niet wil zeggen dat we geen prestaties leveren en niet deelnemen aan wedstrijden. We proberen alles tijdens het sporten normaal te laten verlopen en daar waar nodig is passen we het sporten aan, aan de mogelijkheden en onmogelijkheden van onze sporters. Alle sportactiviteiten staan onder leiding van deskundige en gediplomeerde trainers en vele enthousiaste en betrokken vrijwilligers.

Sportstichting VDS Dol-Fijn is een begrip geworden. In de wereld van mensen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking in Drachten en omgeving is “hun” sportclub niet meer weg te denken. Wij, als bestuur en vrijwilligers, zien het dan ook als onze plicht ons te blijven inzetten om de sporters een zo gevarieerd mogelijk sportprogramma (zaalvoetbal, fitness, gymnastiek, bowlen, zwemmen, waterbasketbal, wandelen, schaatsen en judo) aan te bieden. Met uw bijdrage zorgt u ervoor dat wij de diverse activiteiten tegen een marktconforme contributie kunnen blijven aanbieden.

Wat krijgt u ervoor terug?
ο één keer per jaar, aan het einde van het sportseizoen, een gezellige slotavond (discoavond) met alle sporters en vrijwilligers
ο één keer per jaar een sportgerelateerde thema of informatie avond specifiek bedoeld voor het begeleiden van mensen met een beperking
ο één keer per jaar, rond eind oktober, het jaarverslag van onze sportstichting
ο vermelding op de website www.sportstichtingvdsdolfijn.nl van uw naam / bedrijfsnaam (indien geen bezwaar)
ο uitnodiging voor verschillende jaarlijkse sportevenementen
ο …….en natuurlijk een bijzonder dankbaar en sportief gevoel!

Download het opgave formulier en stuur deze naar de ledenadministratie van Sportstichting VDS Dol-Fijn

Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post naar Lijsterstraat 92, 8917 EC te Leeuwarden.

U kunt onze sportstichting ook steunen met een eenmalige donatie. Dit kan op banknummer is 30.90.94.526 t.n.v. VDS Dol-Fijn.

Alvast bedankt namens al onze sporters, instructeurs en vrijwilligers.