Elke donderdag, van september t/m mei 1*

Coördinator: Lucas Dries
  Kalmoes 56, 9207EC Drachten
  (0512) 53 27 84 of 06 - 51 51 18 88

1* behalve tijdens de vakantieperiode en op feestdagen.
3* Bij wedstrijden zal een toeslag van € 10,00 op de vervoerskosten worden berekend.

Zaterdag 8 april 2017 hebben we met 3 teams deelgenomen aan het zaalvoetbaltoernooi van Spelend Sporten uit Leeuwarden. In de C2 poule zaten Dol Fijn 2 en 3. De onderlinge wedstrijd werd nipt met 2-1 gewonnen door het 3e team. In deze poule werd Dol Fijn 3 ongeslagen kampioen en het 2e team eindigde als 3e. In de B-poule kwam Dol Fijn 1, met een gelijkspel en 3 nederlagen, niet verder dan de 4e plaats. Spelend Sporten had in de pauze de deelnemers verrast met een spetterende optreden van een Andre Hazes look-a-like. Er werd dan ook door menigeen met volle overgave meegezongen.

Zaterdagmiddag 26 november 2016 organiseerde “Sportstichting Dol Fijn” het 9e Hart in Friesland zaalvoetbaltoernooi voor sporters met een verstandelijke beperking. Met veel enthousiasme speelden de deelnemers van de teams van Dol Fijn, Dodado, Spelend Sporten, Samen Onderweg, vv Burgum en Samenspel tegen elkaar. Dankzij de begeleiding door de coaches, vrijwilligers en scheidsrechters werd het een geweldig sportief gebeuren. Fel waren de voetballers en voetbalsters in de wedstrijden, om daarna in de kantine genoeglijk na te praten en de scores uit te wisselen. Er viel veel te juichen gezien de 110 goals die gescoord werden tijdens dit toernooi. Oud Cambuurtrainer Henk de Jong was aanwezig om de voetballers aan te moedigen en de winnaars hun fel begeerde prijzen uit te reiken.

Winnaars werden bij poule B/C 1 het team van Spelend Sporten 1, bij poule C2, het team van Dorado 2 en bij poule C3 Spelend Sporten 2. Maar eigenlijk voelde iedere deelnemer zich een ware kampioen.

Het toernooi werd financieel mogelijk gemaakt door kringloopwinkel Hart in Friesland en Fonds Gehandicaptensport.