Sportstichting Dol Fijn collecteert ook dit jaar weer voor het Fonds Gehandicaptensport. In Nederland zijn er 1.7 miljoen mensen met een handicap. Sporten voor mensen met een beperking is helaas nog niet vanzelfsprekend. De missie van Fonds Gehandicaptensport is om er voor te zorgen dat dit op een dag wel vanzelfsprekend is. Om al die 1,7 miljoen mensen te kunnen laten sporten is veel extra ondersteuning nodig. De opbrengst van de collecte wordt hiervoor gebruikt. De collecteweek is van 26 maart tot 1 april 2017.
Onze sportstichting ontvangt 25% van de opbrengst van de collecte. En omdat wij collecteren, kunnen wij subsidie aanvragen om evenementen te organiseren. Mede hierdoor hebben wij o.a. onze sport&speldag en voetbaltoernooi kunnen organiseren en aangepaste materialen kunnen aanschaffen.
Momenteel hebben we zo'n 25 collectanten. Helaas loopt het aantal collectanten de laatste jaren terug.

Als U ook mee wilt helpen om een zo hoog mogelijk bedrag op te halen voor het Fonds Gehandicaptensport, geef u dan op bij Hillie van Rees.

Alvast hartelijk namens het bestuur.