Op 12 december organiseerde VDS Dol-Fijn het 8ste Hart in Friesland G-zaalvoetbaltoernooi. In een redelijk gevulde Sportcentrum Drachten nam VDS Dol-Fijn deel met 3 teams. Het 1ste team was ingedeeld in de C1-poule. Na een gelijkspel en 2 nederlagen werd in de strijd om de 3e en 4e plek Spelend Sporten 1 uit Leeuwarden verslagen.  VDS Dol-Fijn kwam al snel op een 2 -0 voorsprong maar Spelend Sporten kwam vlak voor tijd nog terug tot 2-2. Door het beter nemen van de strafschoppen we...rd VDS Dol-Fijn uiteindelijk 3e. Samenspel uit Franeker eindigde als 1ste in deze poule. Het 2e en 3e team speelden in de C3 poule. De onderlinge wedstrijd eindigde in 0-0. Toch was dit een spannende wedstrijd met volop kansen aan beide kanten. Beide teams verloren 2 wedstrijden en speelden er 2 gelijk. VDS Dol-Fijn 3 eindigde door een beter doelsaldo op de 3 plek net voor VDS Dol-Fijn 2. In de hoogste categorie de B poule werd Dodado 1 uit Dokkum kampioen en in de C2 poule Samen Onderweg 2 uit Sneek. Het toernooi werd mede mogelijk gemaakt door financiele bijdrage van Kringloopwinkel Hart in Friesland en Fonds Gehandicaptensport.