Naar alle ouders/begeleiders en deelnemers sturen wij de volgende brief per post. Mocht u deze voor 27 augustus niet hebben ontvangen, neem dan contact op via het email adres in onderstaande brief.

Beste ouder/begeleider en deelnemer

De startdatum van het sporten is uitgesteld tot 1 oktober 2020. We staan met elkaar voor een grote uitdaging. Enerzijds willen we de sporters graag weer de mogelijkheid bieden om te komen sporten, anderzijds moet het veilig zijn voor zowel deelnemers als vrijwilligers.

Om de sporten veilig plaats te laten vinden horen we graag d.m.v. deze brief of uw kind/cliĆ«nt aan zijn/haar sport mag deelnemen vanuit u of de woonvorm waarvan hij/zij onderdeel is. Bij al de aangeboden sporten ontkomen we er niet aan dat deelnemers van verschillende woonlocaties samen aan het sporten zijn. Het wandelen gaat dit seizoen niet door. De organisaties van de wandeltochten hebben de tochten inmiddels afgelast.

Wij hebben naast de algemeen geldende landelijke Coronaregels, als Dol Fijn de volgende voorwaarden gesteld om deel te kunnen nemen:

-Deelnemer behoort niet tot een extra risico-groep qua leeftijd en/of gezondheid

-Het sporten bij Dol Fijn moet zo mogelijk aansluiten bij de geldende regels van de woonvorm/begeleider/thuissituatie.

-De deelnemer moet voorafgaand en na het sporten om kunnen gaan met de 1.5 meter regel.

-De deelnemer moet zich aan kunnen passen aan de veranderde situatie bij het sporten.

-Voor en nadien de handen wassen of te desinfecteren

-Het niet douchen na het sporten.

-Andere looplijnen binnen de accommodaties.

-Het vermijden van lichamelijk contact met andere deelnemers/vrijwilligers

Afhankelijk van deze inventarisatie en de inventarisatie onder de vrijwilligers gaan we bekijken hoe en of we de sporten per 1 oktober doorgang kunnen laten vinden.

Wilt u, om ons hierbij te helpen, zsm maar uiterlijk voor 1 september dit verzoek te beantwoorden met vermelding van naam van de deelnemer en sport via:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mochten er vanuit u of de organisatie nog vragen zijn stel deze dan gerust via bovengenoemde emailadres.

Vriendelijke groeten, bestuur Dolfijn

Anneke, Djoek, Lucas en Petra