Sportstichting Dol Fijn neemt deel aan de Rabo ClubSupport. Vorig jaar leverde dat ons 1114€ op. Dit jaar bestaat op 29 december Sportstichting Dol Fijn al weer 40 jaar. Dit willen wij niet ongemerkt voor bij laten gaan en zijn dan ook al druk bezig met de organisatie van een aantal evenementen. De opbrengst van deze actie zal gebruikt worden voor een evenement voor onze doelgroep.  Ben je lid van de Rabobank, breng stem dan tussen 27 september en 11 oktober op onze sportstichting. Hoe meer stemmen hoe hoger de opbrengst. Dus steun onze sporters met een beperking en stem op Dol Fijn.

Stemmen kan via:https://www.rabo-clubsupport.nl

RABO ClubSupport Wordmap Holland 1920x1080 02

Elk lid van de Rabobank Drachten Noordoost Friesland mag 5 stemmen uitbrengen. Men mag maximaal 2 stemmen op een vereniging/stichting uitbrengen. Dol Fijn wordt hierin ook gesteund door KV Drachten en vv Drachtster Boys. Wij zouden het dan ook waarderen dat jullie naast de stem op Dol Fijn de overige stemmen verdelen tussen de KV Drachten en vv Drachster Boys.

VVDB

Al een aantal jaren worden de voetballers van Dol Fijn uit genodigd door Drachtster Boys om tijdens de laatste thuiswedstrijd van het 1ste team als team van de week de line-up mee te lopen. Elk jaar is dit weer een enorm belevenis voor onze deelnemers. Een lang gekoesterde wens van Drachtster Boys, in het kader van duurzaamheid, zijn zonnepanelen op het dak van hun kantine en kleedkamers. Met subsidie(s) alleen kom je er niet. Het bedrag van de Rabo ClubSupport zou een prachtige bijdrage zijn aan hun doel hun sportpark te verduurzamen. Dus zij ontvangen graag je stemmen!

KVD

KV Drachten is een van de grootste korfbalverenigingen van het noorden. In 2020 gaat KV Drachten met de jeugd naar Hongarije. Daar gaan ze samen met de jeugd uit Hongarije trainen, spelen en de sport promoten. Maar ook elkaars cultuur leren kennen, vriendschappen sluiten en plezier staat nadrukkelijk op de agenda.