Even lekker sporten… Dat doe je om je lekker te voelen en zonder daar al te veel bij na te denken, toch?! Je stapt op de fiets of in de auto en even later sta je op het voetbalveld of lig je in het zwembad om je dag eruit te zweten. Sporten is gezond. Samen sporten schept een band. Sporten zou voor iedereen bereikbaar moeten zijn, los van het niveau waarop je het doet.

Maar, wat voor de een heel simpel is, is dat voor de ander zeker niet. Al bijna 40 jaar zet Sportstichting Dol Fijn zich in voor de beweging van mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. En die hulp is keihard nodig, want zonder een broodnodig steuntje in de rug is het voor deze mensen onmogelijk om van sport te kunnen genieten.

Voor het komend seizoen zijn we bij diverse sporten nog op zoek naar vrijwilligers. Dus lijkt jou dat wat of ken je iemand die mogelijk interesse hiervoor heeft dan horen wij dat graag.

Voor de volgende sporten zoeken we nog vrijwilligers:
Bowlen (Zaterdag 14:00 - 15:00 1x per 2 wk)
Gymnastiek (Maandag 18:30 - 19:30)
Zwemmen (Dinsdag 18:00 - 19:00)
Fitness (Woensdag 16:30 - 17:30)
Voetbal (Donderdag 17:00 - 18:00)

Voor meer informatie neem u contact op met:
Lucas Dries
Telefoon:06-51511888