Even lekker sporten… Dat doe je om je lekker te voelen en zonder daar al te veel bij na te denken, toch?! Je stapt op de fiets of in de auto en even later sta je op het voetbalveld of tennisbaan je dag eruit te zweten. Sporten is gezond. Samen sporten schept een band. Sporten zou voor iedereen bereikbaar moeten zijn, los van het niveau waarop je het doet.

Maar, wat voor de een heel simpel is, is dat voor de ander zeker niet. Al meer dan 39 jaar zet Sportstichting Dol Fijn zich in voor de beweging van mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en heeft een sportaanbod van maar liefst 8 verschillende sporten.

En die hulp is keihard nodig, want zonder een broodnodig steuntje in de rug is het voor deze mensen onmogelijk om van sport te kunnen genieten. Dat steuntje in de rug wordt bij Dol Fijn gegeven door een vierkoppig bestuur, meer dan 50 vrijwilligers en de financiële ondersteuning van enkele bedrijven en organisaties.

En om onze ondersteuning te kunnen blijven bieden hebben we nu zélf hulp nodig… En hard ook! Er liggen een aantal wensen binnen het bestuur die nu niet aangepakt kunnen worden door te weinig personele ondersteuning. Heb je interesse in 1 van onderstaande bestuurlijke ondersteuningstaken dan hopen we snel van je te horen.

-Sponsorcommissie opzetten

-Beleidsplan/handboek ontwikkelen

-Organisatie 40-jarig jubileum

-Organisatie collecte Fonds Gehandicaptensport

-Pr- en communicatie

Mocht je interesse hebben in een bestuursfunctie dan kun je natuurlijk ook contact met ons op nemen. Meer informatie over onze sportstichting kun je vinden op www.sportstichtingdolfijn.nlof op Facebook

Dus, zit jouw sportieve hart op de juiste plek en kun je per week 1-4 uur besteden in dienst van een ander? Eén ding kan ik beloven; De dankbaarheid die je zult ervaren is niet in geld uit te drukken.

Meer informatie over deze vacatures vind je onder het tabblad Vrijwilligers - Vacatures