Penningemeester m/v gezocht

Wegens priveomstandigheden is Rob Cuperus gestopt als penningmeester bij onze sportstichting. Rob is ruim 2 jaar voor onze sportstichting actief geweest. Rob bedankt voor je inzet.

Wij zijn dan ook met spoed op zoek naar een nieuwe penningmeester. De penningmeester werkt nauw samen met onze ledenadministrateur. De ledenadministarteur verzorgt alle betalingen en int de contributies.

De penningmeester draagt zorg voor de volgende werkzaamheden:

-Opstellen jaarlijkse begroting

-Presenteert tijdens de vergaderingen een financieel tussenoverzicht

-Accordeert alle betalingen

-Neemt deel aan de bestuursvergaderingen

-Legt financiele verantwoording af van het financieel jaarverslag aan de accountant.

De werkzaamheden bedragen gemiddeld zo'n 2 a 3 uur per week.

Mocht je interesse hebben of meer willen weten over de functie van penningmeester bij onze sportstichting neem dan contact op met Lucas Dries (voorzitter), Tel: 0512-532784 Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.