Zaterdag 11 juni organiseerd VDS Dol-Fijn een sport&speldag voor mensen met een beperking.

Naast onze eigen deelnemers zijn ook alle scholieren van het specialaal onderwijs uit Drachten en omgeving uitgenodigd. Tevens zijn ook alle bewoners van de diverse instellingen in Drachten uitgenodigd.

Mocht je geen uitnodiging ontvangen hebben dan ben je wel van harte welkom om deel te nemen aandeze sport&peldag. Opgave kan tot 6 juni.

Deze dag wordt mede mogelijkgemaakt door:

JCI de Friese Wouden

Noordlease Groningen (via Fonds Gehandicapten Sport)

Poiesz Jeugdsponsoractie

Small Stepps Kinderopvang

JOGG

Jumbo

Bakkerij Gosse Tjoelker

Sportbedrijf Smallingerland

Vrijwilligers:

Voor de sport&speldag die VDS Dol-Fijn op 11 juni organiseerd zijn wij op zoek naar vrijwilligers. Mocht je deze dag ons willen meehelpen mail dan even naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..