NIEUWE DEELNEMERS ZIJN VAN HARTE WELKOM !
Kom gerust eens kijken en meedoen. Je kunt gedurende 2 weken kostenloos aan een sportactiviteit meedoen. Wil je daarna doorgaan dan moet je lid worden. Bij deelname aan 2 of meer sportactiviteiten (per seizoen) krijg je € 13,50 korting. De vermeldde contributiebedragen zijn gebaseerd op betaling via automatische incasso. Bij betaling via accept-girokaart wordt € 2,00 toeslag berekend.

Contributies (deelnemers) kunnen per jaar, halfjaar, of kwartaal (per accept-girokaart of automatisch) worden voldaan. Betaling per maand kan alleen via automatische incasso worden geregeld. Opzegging van lidmaatschap dient uitsluitend schriftelijk of per email (via leden-administratie of secretariaat) gemeld te worden en kan alleen voor 1 oktober of voor 1 februari. Bij opzegging voor 1 oktober behoeft over het gehele seizoen geen contributie betaald te worden. Bij opzegging voor 1 februari dient tot 1 februari contributie betaald te worden. Er wordt dan wel € 12,00 aan administratiekosten berekend, Bij opzegging na 1 februari dient men het gehele contributie bedrag te betalen. Ons banknummer is (Rabobank, Drachten): 30.90.94.526

Indien er niet genoeg financiele middelen zijn om de kinderen te laten sporten kan men o.a. een beroep doen op het Foppefonds, Jeugdsportfonds of Stichting Leergeld. Men kan ook een bijdrage aanvragen via de regeling maatschappelijke participatie van de gemeente Smallingerland. Wilt u hierover meer weten dan kunt u contact opnemen met de gemeente Smallingerland op telefoonnummer 0512-58123.

Coaches Sportbedrijf Drachten tussenpersoon voor het Jeugdfonds Sport & Cultuur

Geen geld om mee te doen?

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur betaalt de contributie voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is om te sporten, muziek te maken, te dansen, schilderen, toneel te spelen of iets anders creatiefs te doen.

Ouders kunnen zelf geen aanvraag doen. Aanvragen voor een bijdrage worden gedaan door een tussenpersoon. In de gemeente Smallingerland kan dit nu ook via de buurtsportcoaches van Sportbedrijf Drachten.

Voor meer informatie kunt u terecht bij buurtsportcoach Lotte Wiekamp. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0683905156.